Alla inlägg under september 2008

Av Therese - 30 september 2008 09:13

idag är det jobb som gäller för min del.... Liam ska vara hos moster alexandra medans... eftersom att jag jobbar till 18.15 :P


Igår var jag och Liam till Liams farmor och bara hade det allmänt trevligt!!! :D vart där till halv åtta kanske... vart rätt så sent.... men liam hade sovit middag så det gick ju super bra att åka hem med honom i bilen utan att han somnade. så när vi kom hem somnade han rätt snabbt!!! min lilla skrutt!! <3


Grattis till min mormor som fyller år idag!!! synd bara att vi inte kan komma och hälsa på dig... eftersom du bor så långt bort!!!


Nä nu ska jag gå och fixa mig lite.... ha en bra dag!

Av Therese - 28 september 2008 21:38

Japp då var denna helg avklarad med då.... :P har haft en mycket trevlig helg måste jag ju säga... :D


I fredags så jobbade jag... så det var inte så mycket gjort på den dagen inte... :P förutom jobb då och sen massa mys med familjen... :D


I lördags var jag och Liam in till stan för att handla lite :P mycket mysigt hade vi... älskar dig min son.... <3 På kvällen drog jag och Hanna och Pilla till moster efter mycket tjat!!! ;) men ack så trevligt vi hade.... förutom att jag nästan alltid ska hamna i någon skit då.... men allt löste sig ju till slut iaf... tack för att ni finns och ställer upp för mig det betyder mycket de <3 När jag kom hem träffade jag några underbara människor som var hemma hos min bror...(även min älskling)  :D hihi trevligt. 


Idag så har vi tagit det mest lungt tills jag fick veta av svärmor att vi var bjuden på mat hos henne... :D fick också reda på att Linn Emil och Bertil hade kommit hit... det var ju trevlig så vi tillbringade kvällen där... mycket skratt och prat vart det iaf! Liam och Emil är väl för goa :D 


I morgon åker älsklingen med... :( tråkigt men sant... men han kommer ju hem på torsdag igen så.... :) 


nej nu slutar jag här har inge mer att skriva just nu :P


Puss å hej 

Av Therese - 26 september 2008 08:45

Sitter just nu och väntar på att klockan ska bli 10 över 9 så jag får åka och jobba.... lika bra att ha de gjort :P tur att jag bara jobbar till 15 idag... :P för då hinner jag åka hem och umgås med mina älsklingar!!! :D *me like*


Igår kom älsklingen hem med.... dock rätt så sen tror han var hemma kring 21.30


Ikväll blir det nog bara lungt här hemma skulle jag tro... inte så mycket inplanerat.... mamma ville att vi skulle komma och hälsa på lite... så hon får gosa lite med Liam! hihi söt hon är hon!


nej gott folk nu ska jag fixa i ordning mig sen drar jag till jobbet :P puss å hej

Av Therese - 24 september 2008 09:07

Japp då har man bytt till den här bloggen i stället då.... får se om jag trivs bättre med den här :P hihi


jaja blir ett kort inlägg just nu för fick precis främmande av min kära vän..... <3


hej hej

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards