Alla inlägg under november 2008

Av Therese - 30 november 2008 22:45

gud vad jag har skrivit många inlägg idag :P


tänkte mest bara säga godnatt :D nu ska jag snart krypa ner i sängen och lägga mig på min älskades armar sista kvällen innan han åker och jobbar!


Natti natti!

Av Therese - 30 november 2008 17:46

ja då har man jobbat färdig och hunnit fått i sig lite mat oxå :P vart pizza idag var Liam som fick bestämma mat :P hihi


Gick ju jätte bra att jobba idag gick fort och var massor med folk... Syrran ringde och frågade om hon inte fick låna Liam medans jag jobbade... och visst fick hon de dom hade det super mysigt gick först och lunchade och sen gick dom på stan och träffade tomten och köpte en massa gosaker där... :D


Ja och nu så ska vi väl inte göra så mycket mest ta det lugnt... Robert åker ju inte förens i morgon bitti :D mys att få ha honom hemma HELA söndagen :P


ha en fortsatt trevlig söndag!

Av Therese - 30 november 2008 09:42

Ja det är vad jag ska göra jobba på en söndag... har ju inte hänt sen förra julen.... :P men men bara att gilla läget :P kommer nog gå bra är ju trotts allt inte så många timmar...


Babe kom ju hem tidigt igår kväll... han kom ju typ vid halv 9 -9 någon gång <3


Snart fyller min älskade syster år oxå, 20 bast :P <3 tiden går så fort.. Iaf så kommer det bli utgång på din dag vännen!!! och du ska få en super duper 20 års dag!!! <3 Älskar dig syster!


Sen är de ju inte allt för länge kvar tills min lille prins fyller år heller <3 där vet jag inte alls vart tiden tar vägen.... hallå det är liksom 3 år sedan han kom till världen och vart har dom här tre underbara åren tagit vägen?? dom har ju bara flygit förbi..

Lill killen har blivit så stor att han ska börja gå med dom större barna på dagis nu... :D det är nu man börjar inse hur stor han verkligen är <3 MASSA KÄRLEK TILL DIG LIAM <3


Nä käka lite frulle nu och sen fixa sig inför jobbet!

Ha en bra dag

Av Therese - 29 november 2008 20:01

Jag och Liam har haft en myskväll nu... har suttit i soffan myst, ätit chips och druckit cola... hur mysigt som hellst hade vi iaf!! men nu ligger Lill prinsen min och sover... han var väldigt trött!


Idag har jag julpyntat lite och städat så mycket jag har kunnat har haft massa annat för mig oxå som är rätt viktigt så man har gjort lite här och lite där springer i mellan allt jag gjort idag tror jag... :P


Sen fick vi middags gäster jag och Liam vilket var himla mysigt vi bjöd på tacos.... mumsigt... och tack för sällskapet :D


Nu ska jag väl bara sitta här och inte göra speciellt mycket vänta på att älsklingen min kommer hem kanske...?? fast iofs har jag ingen som hellst aning om när han kommer kan ju bli sen inatt med det vet jag inte än...


nej ha en toppen kväll alla... jag har haft en toppen kväll hittils iaf fast nu vet jag inte om det blir så roligt längre när skrutten min har somnat!!! :P

hej hej

Av Therese - 28 november 2008 20:10

ingen kommentar till rubriken.... bara är så....


Idag har jag jobbat!! gick fort fick träffa min älskade syster en snabbis <3 även bodil och kicki fick jag träffa :D hihi efter jobbet ville min kära syster ha skjuts hem och klart att jag ställer upp och skjutsar hem dej vännen!!!


När jag kom hem så åkte vi direkt till svärmor på middag mums gotti gotti var det iaf tack så mycket för maten!!!


nu är vi ganska ny hem kommen så Robert Lägger Liam just nu... är ju bara pappa som ska lägga honom när han är hemma :P hihi sööötisarna mina!!!


puss å hej

Av Therese - 27 november 2008 18:40

ikväll kommer babe hem... skulle ha vart hemma för ett bra tag sen men han har blivit försenad :S men han kommer väl om ett par timmar antar jag!!?? :D <3


Idag var jag Liam Hanna och Signe på buspalatset.... hur kul som hellst där....  :D hihi och det hade vi ju oxå eller iaf jag och Liam.... liam sitter i mitt knä nu och är dunder trött... <3 han sitter och tittar på bolibompa medans jag sitter  här och skriver lite....


I morgon är det jobb igen som gäller... sen ledig lördag och jobba söndag! :S men men blir ju lite pengar då så....


snart är det dags blomman :P snart ska vi på vårat "möte" :P hihi allt kommer att bli perfekt det känner jag i lilltån :P


nä tack för en supertrevlig dag alla!

Trevlig kväll på er....

Av Therese - 26 november 2008 17:08

att komma på någon bra rubrik tycker jag.... men men

Idag har jag jobbat... gick ju bra dom flesta var ju verkligen hur trevliga som hellst idag... känns ju bra för är kunderna sura och griniga är det inge roligt att jobba!!! :P


Hämtade Liam på dagis efter jobbet sen for vi på ICA och handlade och där mötte vi bongan.... :P Liam var alldeles till sig och bara måste åka hem dit och hälsa på.... så efter vi har käkat snart så ska vi dra dit på en liten fika... sen hem och isäng med liam :P


I morgon blir det lite julstädning är ju dax att sätta upp alla jul sakerna snart så varför inte göra de i morgon då när jag är ledig?? :P


ja det var väl allt för nu... skriver kanske mer sen....


Min kära vän skulle komma ikväll med och det ska ju bli trevlig... ska ju prata om våra planer vi har som jag tor kommer bli toppen.... :D


Tänker på dig vännen jag vet att allt känns piss just nu men du kan alltid prata med mig det vet du. <3

Av Therese - 24 november 2008 22:31

kan man göra något sånt????  sitter med gråten upp i ögonen just nu.... JÄVLA IDIOTER det här är sånt som bara INTE får hända och allt känns bara mer jobbigt när det är någon som står en nära... fy fan säger jag bara


nej har fan ingen lust att skriva mer nu vill bara kunna krama om dig och bara bry mig om dig... finns ALLTID här för dig det vet du!!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards