Alla inlägg under januari 2009

Av Therese - 31 januari 2009 09:50

Idag är det lördag och Jag, Liam och Robert ska åka in till stan en stund tänkte vi!! :D mysigt det ska bli hihi :)


men nu ska vi gå och käka lite sen fara!!!

skriver mer sen säkert!!


hejhej

Av Therese - 30 januari 2009 07:59

Lite till negativ stämning kommer nu då...  :P

Jag ligger och sover så fridfullt i min säng ja då ringer lisbeth och säger att hon är sjuk så då ska jag åka och jobba! bra för då får jag pengar MEN...

Vi hade ju tänkt att åka till buspalatset idag med Liam..  det gör att jag inte riktigt vill åka och jobba när vi hade andra planer eftersom jag skulle vara ledig HELA helgen Robert var hemma men nej så vart det inte... :S


men i morgon tänker jag säga nej till jobb för då ska vi hitta på något roligt hela familjen tillsammans!


nej nu måste jag fixa mig om jag ska hinna till jobbet!!


ha en kul dag ni andra

Av Therese - 29 januari 2009 19:23

Ja snart slut på den här dagen med då... Liam ligger och sover och jag sitter här och väntar på att älsklingen min ska komma hem..

men tror de kan dröja ett bra tag till :S


Kan jag Lita på vad du säger till mig eller är allt du säger bara bullshit? jag vet iaf inte vad jag ska tro längre!


nej nu ska jag kika runt lite innan jag ska hänga upp min tvätt.


jävla fitt mess jag fick nu oxå blir så jävla irriterad...


vilken jävla start på detta år känns som om det här året kommer bli ett piss år.... :S jag hoppas att allt kan vända snart!

Fan vad negativ jag känner mig nu.. inge kul att läsa om de inte


nej nu ska jag nog sluta!

hejhej

Av Therese - 29 januari 2009 10:25

Torsdag idag och jag och Liam ska väl ta och städa lite eller jag iaf!! Liam brukar vilja hjälpa till en liten stund sen är det roligare att leka :D hihi sötisen min


ja sen vet jag väl inte vad som händer riktigt!! Ikväll någon gång kommer älsklingen våran hem iaf! vilket kommer bli super skönt!! vi har saknat honom massor! <3


men nu ska jag väl sätta fart lite här hemma om det ska hända något!


hej hej


Av Therese - 28 januari 2009 21:07

Idag har jag jobbat! (jobba gick ju bra iaf :)) 

Alltså kan man ha mer otur än vad jag har haft dom här två dagarna eller?

först igår håret, och sen ringer älsklingen.

och idag ja då finns det INGEN parkeringsplats på gratisparkeringen... hallå alltid när jag kommer på morgonen brukar det finnas massvis med plats men inte idag då... :S och inte hade jag några små pengar på mig heller så de var ju bara att åka till första bästa och växla pengar för att kunna stå på åhlens parkerningen!!! usch vilken start på dagen...


Slutade åkte hämta Liam på dagis och sen for och handlade hem lite mat! sen hem och laga mat!! vart Liam som fick bestämma maten idag :D BRA val älskade son! <3 jätte gott blev de iaf!


nej nu ska jag gå och ja jag vet inte vad har så fruktasvärt tråkigt så kanske är lika bra å gå och lägga sig!?


hejhej

Av Therese - 27 januari 2009 22:34

... men slutar dåligt :( usch och fy för den här dagen... missnöjd med håret och ett tråkigt samtal från min älskling! :(

men men bara att försöka ta nya tag i morgon.. och hoppas på nåt bra!!


hej då fitt dag!!!

Av Therese - 27 januari 2009 20:15

Nej jag vart inte helt nöjd med mitt hår :S syns inte speciellt mycket att jag gjort något med de :S jag som hade förväntat mig så mycket mer... att det iaf skulle synas att jag gjort något... men men..


sitter och tittar på top model just nu... eller ja just nu är det reklam :P


nej nu ska jag kolla runt lite innan de börjar igen!


ha en bra kväll!


hej

Av Therese - 27 januari 2009 10:28

Idag är det tisdag och jag ska till Frisören och hoppas på att mitt hår blir bra! så det inte ser ut som hej kom och hjälp mig när jag är färdig! men det tror jag inte för hon är duktig på de hon gör! :D


Liam ska vara hos mamma medans jag är hos frisören!

dom får det säker super kul :D dom skulle kolla om bongan var hemma oxå. :P


nej nu ska jag gå och mysa med min älskade son!

Ha en trevlig dag alla!!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards