Alla inlägg under oktober 2008

Av Therese - 29 oktober 2008 19:44

ja då var den här dagen över oxå då... har gått sjukt fort idag när jag jobbade... vilket är skönt :P


när jag stod på jobbet ringde min kära mor och frågade om inte jag och Liam ville komma och äta middag hos henne... och det lät ju som en bra idé så efter jobbet åkte jag och hämtade liam på dagis sen for vi och handlade, hem och släga in varorna i kylen och frysen.. sen for vi mot mamma :) tack för en god middag och trevligt sällskap... <3


I morgon så är jag ledig skööönt :P


nej nu ska jag sluta för nu kom min kära vän hit och ska sova här :D <3 hihi

älskar dig vännen!!!


puss å hej

Av Therese - 26 oktober 2008 09:33

Och idag är det söndag.... hela helgen har typ gått nu.... här gäller det att hänga med i svängarna!!! :P


Igår så jobbade jag och det gick mycket bra och fort.. det var mycket folk där igår oxå... vilket uppskattas :D

Igår var älsklingen hos Henke... sen tror jag bestämt att han hämtade min kära bror, susanna och richard i s-vall...?? så han väl väl hemma vid 4 inatt kanske :P  


Inatt skulle man ställa om klockan oxå... så idag blir nog dagen extra lång :P

nä nu ska jag och Liam gå och käka frulle... sen så ville Bella att vi skulle komma och hälsa på lite så att barna fick leka lite :P


Nej nu ska jag gå och fixa lite frukost!

Ha en bra dag!


Av Therese - 22 oktober 2008 20:12

Onsdag idag då.. och jag har jobbat i dag. gick ju bra och rätt så fort ändå... ;) och det är ju skönt

så i morgon är man ledig :) mycket skönt måste jag få säga.... för då får jag ju umgås med min underbara son en hel dag utan jobb som är ivägen för att jag ska kunna umgås med min älskade son! :D

nä snart kommer nog blomman till mig MYS :P

ha det bra

Av Therese - 21 oktober 2008 21:48

tiden springer iväg som ja jag vet inte vad... snart är det torsdag och älsklingen våran hemma igen... <3


idag har jag iaf jobbat och det har gått fort och bra idag... :)

fick mess av Lina och hon undra om vi inte kunde åka på buspalatset idag... vilket jag tyckte var en bra idé :D så mamma hämtade Liam på dagis och åkte in med honom till mig lagom tills jag slutade... (hon skulle ändå till stan så :P) du är underbar mamma <3 så jag gick mot bilen där Lina och Agnes väntade på oss.. sen for vi mot buspalatset och hade det super trevligt och mysigt! :)


Ja in på något annat i morgon är det jobb igen... samma tid som idag, får hoppas på att dagen går rätt fort i morgon med :)


hej hej

Av Therese - 19 oktober 2008 19:15

Japp nu är helgen och alla bravader förbi :P


Har haft en helt underbar helg iaf! I fredags så hade vi det bara mys på kvällen efter att jag sluta jobba... älskar min underbara lilla familj <3


Sen Igår var jag, Robert, Micke, Hanna, Richard, Susanna, Nicke och Jocke ut och åt middag sen efter de vart det en krog runda... mycket trevligt måste jag säga även fast en och annan vart rejält full... men huvudaken dom hade roligt ändå :P  och att ni mår bra idag...  nej det får vi allt ta och göra om någon gång tycker jag!? :D

Lill skrutten min var hos mormor sin och hade det super mysigt!

Tack alla underbara för en trevlig helg!


nä nu ska jag gå och mysa lite... Robert åker ju i morgon :( 


ha en bra kväll alla! 

Av Therese - 16 oktober 2008 09:21

Ja då var det torsdag då redan... snart helg igen... och ikväll kommer älsklingen våran hem! <3

Idag är man ledig med :) skönt jag och Liam ska bara ha en allmänt mysdag idag... om inget annat dyker upp då vill säga :P


I morgon och på Lördag blir det jobb... typiskt kunde ju ha jobbat idag och igår i stället så hade jag fått vara ledig nu när älsklingen kommer att vara hemma det hade ju vart MYS!!!! <3 men men nu är det som det är och vi får väl mysa när jag har slutat jobba i stället går ju bra de med :D hihi


nä nu ska jag ta och göra något annat!!


Ha en bra dag!

Av Therese - 11 oktober 2008 20:24

Ja där har jag och mina två älsklingar vart idag!! <3 vi hade det super mysigt.. gick runt och kikade lite. åt lunch och hade det allmänt trevligt! 

Vi köpte en ny TV idag... behövdes ju kan jag lova... våran gamla är ju inte så bra längre.... och sen så vart det lite annat behövligt oxå... :)


Sen åkte vi hem till mamma och käka pizza :) (tack så mycket för maten älskade mamma) Alexandra och Erik var oxå där mycket trevlig må jag säga!! :P


nej nu ska jag kolla vidare på nätet..

Ha det bra

Av Therese - 10 oktober 2008 09:25

Ja då är det en ny dag och nya händelser är på ingång, vilket är rätt bra! :P

Blir jobb idag för min del med... jobbar till 18 idag... inte den bästa dagen jag ville jobba så på... men men sånt är livet!!

Igår så fick jag besök... och det var mycket trevligt och roligt!! först satt vi och spelade lite spel... sen när Pillna och Nettan gick hem så var det bara jag och Hanna kvar!! hihi satt och spelade kort och snackade en massa skit... :P får ta och göra om de någon dag :D

nä nu ska jag kika vidare...

ha en bra dag..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards