Alla inlägg under december 2008

Av Therese - 31 december 2008 14:32

haha japp fick nyss mess av henne att hon skulle åka om typ 10 min.... :D hihi så då ska vi fixa iordning oss och jag ska packa lite!! :P


sen vid 16.30 - 17.00 drar vi in till stan.... för vid 18 är det middag där <3


äh jag kanske skulle kunna packa lite nu!? :P har ju ändå inget annat för mig för robert och Liam ligger och tittar på film.... <3 mina älsklingar! <3


jaja gott nytt år på er om jag inte skriver nåt mer idag!!!!

Av Therese - 31 december 2008 11:36

och jag är hur pigg och sprallig som helst idag vet ej varför... men så skön känsla! =)


senare på eftermiddagen kommer sally hit och vi ska göra oss i ordning innan vi drar vidare mot hudik till syster! <3


äh kommer säkert skriva mer under dagen :P


hej så länge <3

Av Therese - 30 december 2008 19:31

jo de är sant det är snart 2009.


idag har jag och Sally vart i stan och köpt en massa saker.... var inne i stan rätt så länge! :D men mysig och trevligt hade vi det iaf!!! :) tack för en trevlig dag!


I morgon är det nyårsafton med... och jag är bjuden till syster min älskade syster! <3 ska käka och ha det allmänt super trevligt! skulle bli mycket folk där...


nej nu ska jag kika vidare på nätet innan jag ska spela lite med älsklingen

Av Therese - 29 december 2008 15:37

jo tack idag känns det bättre... :)

sitter just nu hos mamma och väntar på att hon och folket ska komma hem... är ju bjuden på mat här idag....  :)

fast det var ju lite taskigt att bjuda på mat och sen inte vara hemma när man kommer :P hihi men dom ringde nyss och sa att dom var påväg!


fuck skitsnack alltså..... hatar folk som ska gå runt och snacka en massa skit om mina vänner.... ta och skaffa er ett liv istället för att klanka ner på andras.... finns här för er iaf och det vet ni!!!


nej nu ska jag gå och kolla på när dom spelar lite....

hej hej

Av Therese - 28 december 2008 19:47

ibalnd verkligen hatar jag och komma på någon rubrik... och just idag så känns allt bara bläääää


har ni någonsin kännt att det sitter som en stor klump i bröstet och man bara vill få ut allt på engång? just nu känns de så för mig iaf vet inte varför men det bara gör de... :S alla har väl sina dagar och idag var det min tur tydligen!


känns nog bättre bara man får skriva av sig lite...


hej

Av Therese - 27 december 2008 18:22

jaha då var julen och allt vad det heter över då... eller ja nyårsafton är ju kvar.... :P


Julen har vart toppen iaf! tack för alla fina paket som vi alla tre fick... :D

Liam fick väl ett helt nytt rum nästan :P


Juldagen var vi ut, först gick jag och Robert över till Micke där micke och sudden var.. sen gick vi över till oss för att spela Buzz och efter vi spelat ett tag kom Sandra våran gulliga chaffis :D efter de kom richard och susanna och spelade party alias med oss. vilket var mycket trevlig.

efter de for vi hem till alex och erik (dom hade förfest.) ett tag innan krogen ropade på oss... :P En kväll vi garanterat måste göra om! visst!? :D


idag har vi jag liam robert erik och alex vart i sundsvall vilket var mycket trevligt hihi tack för en underbar dag! <3


har väl inte så mycket mer att tillägga just nu men lite om vad vi har gjort iaf! :P


hejhej


Av Therese - 23 december 2008 19:02

och snart ska vi sätta oss och spela bingolotto jag och älsklingen... lillskrutten kommer väl att somna snart som det ser ut han ser himla trött ut.... så vi ska väl gå och lägga honom i sängen snart...


Ha en grymt mysig kväll! för det ska vi ha :)


GOD JUL igen ;)

Av Therese - 23 december 2008 10:59

ja det säger jag nu för i morgon läre man ju inte ha tid med att sitta framför en dator iaf!! :P vi kommer ha fullt upp i morgon.. men det gör inget för mysigt kommer det iaf att bli :D


idag ska vi bara ta det lugnt och inte göra så mycket... Liam går bara runt och väntar på tomten han :P mitt lilla gotroll... och på alla julklappar som han kommer att få... känns som om vi kanske måste tömma hans rum på allt han har för att få plats med allt nytt :P nej kanske inte riktigt så men det känns som att det kommer bli mycket grejer :P


sitter och lättar lite på trycket nu tror jag! vilket känns rätt så bra vill ha svar på mina frågor och hoppas på att jag får de nu :)


nej nu vill jag önska er alla en GOD JUL...

fast vemvet jag kanske skriver lite senare igen :P


men om inte annars hoppas ni får en god jul och ett gott nytt år.

Kramar från oss!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards