Direktlänk till inlägg 12 februari 2009

hej hopp!

Av Therese - 12 februari 2009 17:56

Igår ville Liam hem till momma och äta.. så vi fick komma och äta :D tack så mycket för maten :) Liam ville dock inte ha den maten som bjöds och lite bortskämd som han är fick han annan mat :P hihi sötisen

Syster och Erik var oxå där och åt mat, mycket trevligt!


Sen på kvällen när vi kom hem kom Hanna och Signe för dom skulle sova här :D trevligt! eftersom vi skulle upp till hassela för att bada med dom små... men det vart inte så...


så i stället åkte vi in till stan och handlade lite... fikade och så :) hade det allmänt trevligt bara! efter vi var klar på staden vart det donken och barna åt och gick sen och lekte! :P


kom hem för ett tag sen och vi hoppade i badet jag och Liam. och nu sitter vi här... :P och väntar på att älsklingen våran ska komma hem men det kan ju vi roa oss med för han kommer inte komma hem förens inatt någon gång :S


men i morgon när vi vaknar så har vi honom hemma iaf! :D då får vi puss på han.. längtas


nej nu ska vi kolla lite på bolibompa!

Tack för en super trevlig dag sally! :D


ha de bra!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

??

Av Therese - 25 februari 2009 15:46

någon mening att ha den här kvar?? nej jag tror inte de men vet ändå inte hur man tar bort den någon som vet?? :) vore ju kul att veta ifall man tar bort den :P   ja nej städa undan lite var de ja... :P   hejhej ...

Av Therese - 21 februari 2009 18:36

jaha varför ska ALLA vara upptagna just idag för... såna här tillfällen hade man ju nästan velat haft pappa boendes i närheten... eller iofs hade jag velat ha de jämt.. så tråkigt när han bor så långt borta!!!   ja nej skitsamma har ingen större lust...

Av Therese - 20 februari 2009 21:05

ja jag har en till blogg som jag tror jag kommer börja använda... jag kommer ha den här kvar ifall jag inte gillar den andra :P   liamsmamma86.blogspot.com är den andra som ni borde kolla in :P hehe   ja nej de var väl allt för mig just nu puss hej ...

Av Therese - 18 februari 2009 09:56

Då har man vaknat idag med då :P fick sova till kvart i 9 ungefär :D skööönt!!! även att min söta Sally har sovit här i natt med :D men stackarn har haft migrän i natt... inge roligt de inte..   Idag ska jag och min prins på buspalatset efter att v...

hmm

Av Therese - 16 februari 2009 19:28

Ja då var det kväll och Liam slocknade som en klubbad säl ikväll :P han somnade kvart i sju... jag brukar annars aldrig låta honom somna innan sju men han var så trött ikväll så jag tyckte att en kvart gör ju inte så mycket :D   vad är det för mening...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards