Direktlänk till inlägg 18 februari 2009

Godmorgon!

Av Therese - 18 februari 2009 09:56

Då har man vaknat idag med då :P fick sova till kvart i 9 ungefär :D skööönt!!! även att min söta Sally har sovit här i natt med :D

men stackarn har haft migrän i natt... inge roligt de inte..


Idag ska jag och min prins på buspalatset efter att vi har städat av lite här hemma! :D någon som vill med?? :P


men först och främst ska vi klä på oss och så... :D


ja nej om man kanske skulle röra på sig lite!


ha en bra dag! puss å hej

 
 
Ingen bild

Sandra

18 februari 2009 13:06

JAG VILL MED. Det var ju super kul! Synd man jobbar. kanske fredag 27 när jag kommer ner kan vi åka dit?! :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

??

Av Therese - 25 februari 2009 15:46

någon mening att ha den här kvar?? nej jag tror inte de men vet ändå inte hur man tar bort den någon som vet?? :) vore ju kul att veta ifall man tar bort den :P   ja nej städa undan lite var de ja... :P   hejhej ...

Av Therese - 21 februari 2009 18:36

jaha varför ska ALLA vara upptagna just idag för... såna här tillfällen hade man ju nästan velat haft pappa boendes i närheten... eller iofs hade jag velat ha de jämt.. så tråkigt när han bor så långt borta!!!   ja nej skitsamma har ingen större lust...

Av Therese - 20 februari 2009 21:05

ja jag har en till blogg som jag tror jag kommer börja använda... jag kommer ha den här kvar ifall jag inte gillar den andra :P   liamsmamma86.blogspot.com är den andra som ni borde kolla in :P hehe   ja nej de var väl allt för mig just nu puss hej ...

hmm

Av Therese - 16 februari 2009 19:28

Ja då var det kväll och Liam slocknade som en klubbad säl ikväll :P han somnade kvart i sju... jag brukar annars aldrig låta honom somna innan sju men han var så trött ikväll så jag tyckte att en kvart gör ju inte så mycket :D   vad är det för mening...

Av Therese - 16 februari 2009 13:06

ja det är det ända jag gör känns det som :S men men blir mycket tvätt när man har barn :D har plockat ihop i Liams rum med..var ju inte det finaste och mest städade rummet om man säger så... :P det är ju kul att tömma lådorna med MASSA leksaker i upp...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards