Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Therese - 15 februari 2009 21:36

Sitter nu och tittar på tv. (fast det är paus nu :P) Trollkarlens hemligeter, eller vad de heter? =) rätt så kul att titta på tycker jag!


satt nyss och pratade med pappa med... vi ska ju kanske ner dit nåt snart... vill ju se hur dom har de nu när dom har flyttat och så... får se om det blir bara jag och Liam eller om Robert ska med!? han jobbar ju hela veckorna och är hemma på helgerna bara så de blir ju sån kort tid om Robert ska med :P

Kanske är någon annan som vill följa med om inte Robert ska med?? :D


ja nej snart börjar de väl igen..


tänker på dig!


Puss å hej

Av Therese - 15 februari 2009 18:39

Kommer mamma och mats hem vi ska väl stanna tills dom kommer hem iaf! :) och sen ska vi hem med lill skrutten för han ska sova han ska ju på dagis i morgon... själv är jag ledig! så det blir väl till att städa eller nåt annat roligt :P


ja nej ska dra nu puss hej

Av Therese - 15 februari 2009 14:30

ja då var det söndag IGEN då... tycker att det bara finns söndagar och måndagar nu för tiden... :P tiden går så fruktasvärt fort..


Idag har vi inte gjort så mycket haft en massa mys med spel och prat och ute och lekt åkt madrass och så i den lilla backen vi har här hemma hos mamma! :D


ska väl snart ner på ica och handla de som behövs till maträtten jag tänker bjuda på idag!! :D hoppas att dom tycker om den... hihi

men dom tyckte att det lät gott iaf när jag berättade vad som skulle vara i och så... :P


ja nej har väl inte så mycket mer att tillägga för tillfället :D


puss å hej

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards