Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Therese - 13 februari 2009 20:37

gokväll!

Idag har jag jobbat till 18.15 efter de åkte jag hem och vi gjorde tacos (mums) var ett tag sen vi åt tacos nu.. så det var gott..

nu sitter jag här och kikar runt lite på alla bloggar!


Ikväll vet jag inte riktigt vad vi ska göra... ska nog ta och mysa lite tror jag ;)

Liam sover inte än eftersom vi åt så sen middag vi brukar aldrig äta så sent annars. och han brukar ju lägga sig kl 19 alla andra dagar! men de e ju fredag idag också så då får man vara uppe längre :P hihi han verkar inte speciellt trött heller :P

just nu så springer han runt och leker stålmannen.. "kolla mamma vad jag springer fort lika fort som stålmannen" så springer han runt och säger nu! min lilla go prins! :D hihi


nej nu ska jag gå och mysa med mina älsklingar innan Liam ska gå och lägga sig!


ha en super trevlig fredag alla!

Av Therese - 13 februari 2009 09:13

God morgon gott folk!

idag vaknade Liam kl 8 och skulle upp så det var bara till att kliva upp de :P :D Älsklingen våran ligger i sängen och sover än... han kom hem vid 4 inatt! så jag förstår om han är trött...


Idag ska jag jobba börjar 13... lite drygt men men! så e de...


I morgon ska vi hem till mamma och sova där (ska vara hundvakt...) så det blir nog trevligt :P Linnea och David kommer ju oxå vara hemma.. då får Liam det iaf super roligt! :D han älskar att vara med och Leka med dom! hihi min lilla skrutt!


nej nu ska jag gå och fixa mig lite så jag har de gjort så jag slipper stressa sen :P hihi det är ju rätt så typiskt mig att få behöva känna sig stressad!


nej fixa sig var det ja! :P


Puss å hej

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards