Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Therese - 1 februari 2009 18:03

ja nu har dom kommit hem igen :) skönt!!


var bara de jag hade på hjärtat nu!! :P


hejhej

Av Therese - 1 februari 2009 16:13

Jaha snart mat dax väntar på att älsklingen ska komma tillbaka från ICA! han är och lite extra grejer.. 

Är kvar hos mamma fast varken mamma eller mats är hemma!! bara syster Linnea... Mats har skjutsat in mamma på sjukhuset :( jag hoppas att dom kommer hem snart!!


å älsklingen åker ikväll med :(


nej men nu ska jag gå och förbereda maten...

blir fläskfilé, strips och sås!


hejhej

Av Therese - 1 februari 2009 11:03

Ja där var vi igår... Jag Liam och Robert.. Liam hade det super kul. :D de som var lite tråkigt var att det var grymt mycket folk där igår.. dom hade två barnkalas där..

men huvudsaken är ju ändå att Liam hade det kul, och det hade han :D


Igår vart det även utgång för min del...Jag och Linda fick skjuts in till syrran i stan där syster och Bodil väntade.. vart alldeles lagom med den lilla förfesten vi hade vart en tjej kväll igår vilket var mycket trevligt tycker jag iaf!!  Tack underbara vänner för en super trevlig kväll igår!


Nu snart ska vi åka till Liams morfar som fyller år idag! GRATTIS till dig på din dag!!!


nej nu ska jag försöka fixa till mig lite


hejhej

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards